Åhtsåt
popularTopics
Fijlla
Dimensjoner ved norskhet - arbeidsark
Fijlla
Dembra refleksjonverktøy kort
Buojkuldahka
Essensiálisierim jali mierredibme
Buojkuldahka
Rasissma
Ålgoldis ressurssa
Fijlla
Å avdekke feilinformasjon knyttet til korona-epidemien
Masterdahkamus
Emosjoner og engasjement: samfunnsfagundervisning for ungdom uten egne minner om 22. juli-terroren
Thea Seiness Mjelde
2024
Fijlla
Arbeidsark - Øvelse TÆR
Fijlla
Informasjonsskriv til foreldre
Fijlla
Påstander til 4 hjørner - for profesjonsfelleskapet
Fijlla
Andre verdenskrig og Holocaust
Ålgoldis ressurssa
Fijlla
Arbeidsark til Hverdagsrasisme
Fáhkatæksta
Dárojduhttempolitihkka ja sámij vuosstálasstem
Video
Konspiration 58
Fijlla
Det er jo helt grusomt, men - Hercz
Fijlla
Veileder til Foreldremøte med dialogkort
Fijlla
Detaljert eksempel på Husøvelsen
Buojkuldahka
Transfobijja
Fijlla
Påstander til 4 hjørner - for elever
Fáhkatæksta
Sáme – Vuona iemeálmmuk
Fijlla
Bookmarks
Masterdahkamus
Demokrati i praksis: en kvalitativ casestudie av en ungdomsskoles arbeid med demokrati i og utenfor klasserommet
Marit Elise Revling Holm
2024
Fijlla
Dembra-plan
Buojkuldahka
Interseksjunálitiehtta
Fijlla
Ytringsfrihet: Sortering av utsagn
Fijlla
Arbeidsark - kildearbeid og konspirasjonsteorier
Fijlla
Kilde 6 Norsk statsborgerskap
Fijlla
Begrepsliste - en skal bort
Dåjma
Buokjuldakhárjjidus – majt dat merkaj?
Rasissma ja ietjá konkriehta hásstalusá
Åhpadimbåddå
Tjerdadahttem ja oahppo
Pedagogogihkka ja didaktihkka Rasissma ja ietjá konkriehta hásstalusá
Fijlla
Klimaendringer - Fakta, falsk nyhet eller konspirasjonsteori
Tiebmá
Rasissma ja ietjá konkriehta hásstalusá
Fijlla
Bildekort til øvelsen "Når jeg ser deg ser jeg..."
Buojkuldahka
Epistemismalasj
Dåjma
Majt merkaj liehket vuonak?
Identitiehtta, moaddebelakvuohta ja gåsi gullu
Masterdahkamus
"Hvis man ikke tar det opp i skolen, så er det jo ikke så mange andre fellesarenaer å gjøre det på."
Audun Kjærmann
2022
Fijlla
PPT til læreren
Fijlla
Vedlegg 2
Masterdahkamus
Hva slags fremstilling av det norske demokratiet kommer til uttrykk i "Demokratilæring på Utøya", og hvilke forbindelser har denne fremstillingen til toneangivende aktørers bidrag i kjølvannet av terroren i 2011?
Pia Amundsen
2020